Minden a Coach márka történelméről!

A Coach IP Holdings LLC (más néven Coach New York és egyszerűen Coach) egy amerikai luxus dizájnház, amely kézitáskákra, poggyászokra, kiegészítőkre valamint viseletre szakosodott. Stuart Vevers 2014 óta az ügyvezető kreatív igazgató.

A Coach-ot 1941-ben alapították családi kézben lévő műhelyként, a Manhattan-i 34-es utca egyik loftjában, hat bőrmunkással, akik pénztárcákat készítettek kézzel. 1946 -ban Miles Cahn és felesége, Lillian csatlakoztak a társasághoz. Miles és Lillian Cahn tulajdonosok voltak egy bőr kézitáskagyártó üzletágban, és jól ismerték a bőrműveket és az üzletet. 1950-re Cahn vette át a céget. Az első években Cahn észrevette a baseballkesztyű készítéséhez használt bőr megkülönböztető tulajdonságait. A használat során a kesztyűben lévő bőr puhább és rugalmasabb lett. Cahn megpróbálta utánozni ezt a folyamatot, és Cahn egy módszert dolgozott ki a bőr erősebb, puhább és rugalmasabb feldolgozására. Mivel a bőr nagyon jól szívta fel a festéket, ez az eljárás gazdagabb, mélyebb színt is teremtett a bőrben.

Nem sokkal azután, hogy Cahn kifejlesztette ezt az új eljárást, Lillian Cahn azt javasolta Milesnek, hogy a vállalat egészítse ki a gyár férfi kiegészítők üzletágát női bőr táskák hozzáadásával. Az „erős marhabőr táskák azonnali sikert arattak”. Miles és Lillian Cahn 1961 -ben vásárolta meg a vállalatot tőkeáttétellel. 1961-ben Cahn felbérelte Bonnie Cashint, a sportruházat úttörőjét, hogy tervezzen kézitáskákat a Coach számára. Cashin „forradalmasította a termék dizájnját”, a Coach kreatív vezetőjeként dolgozott 1962-től 1974-ig. Cashin bevezette az oldalsó zsebek, érmés pénztárcák és élénkebb színek beépítését a termékekbe. Cashin cipőket, tollakat, kulcstartókat és szemüvegeket is tervezett, valamint ruhákat és kiegészítőket is hozzáadott a termékekhez.