Szorongással teli feladat a vásárlás jelenleg Magyarországon?

Napjainkban már a fogyasztó határozza meg a szükségleteit, melyek kielégítésével megelégedettségre, örömre, élvezetre tesz szert. Ahhoz, hogy ezt a szolgáltatás vagy termelést végző vállalat elérje, a fogyasztóknak a megismerésére és befolyásolására kell törekednie.

Az ügyfélkiszolgálások színvonaláról a leghitelesebb eredményeket próbavásárlások során kapják a cégek. Ügyfeleink számára igyekszünk minél pontosabb és gyorsabb eredményekkel szolgálni, ezért már a legújabb, Magyarországon egyedülálló online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszerrel dolgozunk, aminek segítségével már a tesztek után akár 24-48 órával kész eredményeket tudunk prezentálni. A következő hónapokban szeretném megszólaltatni az ügyfélkiszolgálásban vezető cégek szakembereit, olyan témákat szeretnék vitára bocsátani, ami minden cégvezetőt érint az ügyfélkiszolgálás témakörében.

A recesszió idején egyre nagyobb szükség van olyan vásárlásösztönző megoldások kidolgozására, melyek a cégek számára anyagilag nem megterhelőek, ám a lanyhuló vásárlói kedvet felélénkítik. Egy próbavásárló tudja a legjobban feltérképezni azokat a területeket, amelyek egy hétköznapi vásárló számára meghatározóak. Az eredmények magukért beszélnek, hiszen a tesztek értékelése után egyértelműen kidomborodnak az esetleges problémás területek. Kutatások azt bizonyítják, a vásárlók döntésének 90%-a az eladótérben realizálódik, ezért is érdemes a lehető leggyorsabban innovatív megoldásokkal kezelni a felmerülő ügyfélpanaszokat.

A vásárlót a társadalomtól, a kereskedelemtől és a tömegkommunikációtól ingerek sokasága éri. A család, a barátok, a munkatársak javaslatai, a gyártók és a kereskedők fizetett üzenetei felkeltik az érdeklődést egy termékkategória iránt. Tőlünk nyugatabbra már az a trend van kialakulóban, ha valaki keveset vásárol, Magyarországon is kialakulófélben van a fenntartható fogyasztás szerepe, ezért a fogyasztó szeretne egyre szélesebb skálájú tájékoztatást kapni az adott termékről, szolgáltatásról.

A végső cél, hogy lelkiismeret-furdalás nélkül örüljön a fogyasztó az adott termék megvásárlása után. Így a tényleges pénzköltés mellett megjelenik az elégedettség érzése is.