Miért érdemes supportot vásárolni?

Ma már minden jól működő kis-, közép vagy éppen nagyvállalkozás használ valamilyen számítástechnikai eszközt, sőt többet, hiszen napjainkban a számítástechnika és az Internet már teljességgel nélkülözhetetlen. Gondoljunk akár a neten történő banki átutalásra, e-mail váltásainkra, szkennelésekre, stb.

[adsense_id=”1″]

Sajnos azonban az a helyzet, hogy a kis- és középvállalkozások nem, vagy nem mindig engedhetik meg maguknak azt, hogy számítástechnikust, rendszergazdát alkalmazzanak, hiszen ott vannak a hozzá kapcsolódó bérköltségek, stb. stb. Gondot jelent az is hogy jó szakembert találjunk, mert bár sokan mondják, vagy gondolják magukról, hogy értenek ehhez a feladathoz, de ennek ellenkezője általában mindig a legrosszabbkor derül ki. Akkor, amikor éppen egy határidős munka kellős közepén vagyunk, és minden perc számít a leadási határidő előtt, amikor ott várakozik az ügyfél, és még sorolhatnánk.

Ezért érdemes elgondolkodni azon, hogy egy külső, erre szakosodott cégtől vásároljunk supportot. Ilyenkor ugyanis a számítógépes szakember mindig rendelkezésre áll, az ezzel járó költségek is lényegesen kevesebbe kerülnek, mint ha egy rendszergazdát alkalmaznánk teljes vagy akár részmunkaidőben. Az ilyen külső cégeknek, egy támogató szakember helyett minden szakterületre van saját mérnökük, akik legtöbbször azonnal megoldást tudnak az adott problémára. Fontolóra kell tehát venni, hogy a vállalkozás anyagi keretei között a két megoldás (rendszergazda alkalmazása vagy külsős támogató cégtől support vásárlás) közül melyiket vegyük igénybe, mert kis-, közép- és nagyvállalkozásnál egyaránt rendkívül nagy károkat tud okozni egy számítógépes vírus, vagy egy rendszerleállás, nem beszélvea legrosszabbról, az adatvesztésről.