Meglepő dolgokra számíthat, amikor új bútorokat rendel
Hogyan néz ki a bútorok világa 2023-ban? Sokunk számára ez egy megválaszolatlan kérdés. A hosszú szállítási időktől a jelentős késésekig az új bútorok rendelése több mint stresszes lehet, sőt, talán lehetetlennek tűnik!
De ahogy mindannyian eligazodunk az üzleti, fogyasztói és őszintén szólva az élet változásaiban – ez várható is. Ez azonban nem jelenti azt, hogy tanácstalanul kell elindulnunk. A belső információk megismerése érdekében megkértünk néhány szakértőt, hogy mérlegeljék, mit vettek észre, mire készülhetnek fel a vásárlók, és hogyan tehetjük a folyamatot – a megrendeléstől a kiszállításig – a lehető legzökkenőmentesebbé. „A kézműves bútorgyártók napjai elmúltak, akik mindent házon belül készítenek el” – mondja Mona Ying Reeves. „A legtöbb bútor, beleértve az egyedi bútorokat is, számos alkatrészre és anyagra támaszkodik, amelyeket világszerte gyártanak.” Mit jelent ez a mindennapi fogyasztó számára? „Egyes beszállítók sok márka egyedüli szállítói lehetnek” – fejti ki Ying Reeves. „Tehát ha egy gyártás késik, mondjuk egy speciális rögzítőelemen, késések léphetnek fel, mert nincs helyettesítő alkatrész”. Egy olyan időszakban, amikor a termelést éppúgy kihívások elé állítják, mint a munkaerőt, a türelem mind az alkotás, mind a rendelés folyamatában elengedhetetlen.
Értse meg, hogy csak azért, mert lát valamit az interneten, még nem jelenti azt, hogy az azonnal elérhető, vagy ésszerű időn belül szállítható. Lindsay Schleis, a POLYWOOD üzletfejlesztési alelnöke és rezidens belsőépítészeti szakértő megosztja azt a hatalmas keresletet, amelyet a bútorkereskedők 2020 óta tapasztaltak (és jelenleg is tapasztalnak!). „A bútoroktól a dekorációig megugrott az otthoni termékek iránti kereslet, miközben az ellátási lánc, a munkaerő és maguk a végtermékek az elmúlt évtizedek legnagyobb kihívásával néztek szembe.”