Benchmarking, integráció

Az integráció szakaszának kezdő lépése, hogy az előző szakasz, az elemzés, eredményeit, vagyis a teljesítménycélokat a vezetőségnek el kell fogadnia, amennyiben nem vett részt a meghatározás folyamatában. Részletes áttanulmányozásra van szükség, pontos és hatékony munkavégzésre, annak érdekében, hogy eredményt lehessen elérni.

[adsense_id=”1″]

Ez a lépés jelenti egyrészről azt, hogy egy újabb felülvizsgálaton, kontrollon mennek keresztül ezek a meghatározott és részletesen kidolgozott teljesítménycélok, majd ezek beépítésre kerülnek a vállalati célrendszerbe, mégpedig oly módon, hogy vagy teljesen új elemként jelennek meg vagy módosítják a már meglevőket. Ezek után fontos ezen megváltozott célok elfogadtatása a körültekintő és megfelelően hatékony kommunikáció révén.

A kommunikáció itt játszik a legfontosabb szerepet a benchmarking folyamatában, hiszen amennyiben már ekkor sikeresen tudják elfogadtatni a célokat minden érdekeltre vonatkozóan, az nagymértékben megkönnyítheti a végrehajtást és alkalmazás folyamatát is. A kommunikációnak teljes körűnek kell lennie, ki kell terjednie minden érdekelt félre, értve itt mind a tulajdonosokat, mind a végrehajtásban részt vevő alkalmazottakat. A nem megfelelő kommunikáció teljes sikertelenséghez, kudarchoz vezethet, az addig elvégzett munka kárba vész és a vállalat működése is veszélybe kerülhet, ezért olyan fontos a megfelelő kommunikációs csatorna kialakítása.