Alkalmazott grafika

Az alkalmazott grafika nemcsak egy alkotó folyamatot foglal magába, hanem több területet is érint. A szakembernek ismernie kell az aktuális fejlesztéseket mind offline, mind pedig az online világban. E- mellett fontos számára a legújabb trendek és marketing fogások ismerete, hogy ezek – és a kreatív tudása segítségével-  a legmegfelelőbb helyet biztosítsa ügyfelének a vállalkozói szférában.

Egy jó arculathoz nemcsak egy jó szakemberre van szükség, hanem  egy jó ügyfélre is. A jó ügyfél együtt tud működni a szakemberrel, ötleteket ad neki, de ha kell megfogadja a szakember tanácsát, melyek évek során megszerzett tapasztalattal vannak alá támasztva. Bizonyos vállalkozásoknak elég a kis arculati csomag (logó, névjegy, levélpapír) de nagyobb cégeknek igenis nagyobbat kell „beáldozniuk”. Hiszen minél több hordozón (autó, molinó, póló,  és egyéb.  reklámeszközökön) szerepel logójuk és  arculatuk, annál inkább leendő ügyfeleinek ég agyába a vállalkozása.

Sokszor egy vállalkozónak többet kell költenie a marketingre mint vállalkozásának üzemeltetésére, így az aki saját vállalkozást tervezget minden egyes kiadási forrást figyelembe kell vennie, mielőtt belekezdene. Erre kérheti ki marketing szakember véleményét, illetve azt is érdemes megérdeklődnie, hogy hogyan tudná minél hatékonyabban és olcsóbban elindítani vállalkozását.  Nagyobb vállalkozás indításához az többlépcsős arculati project sorozatot szoktuk ajánlani, hiszen ennek segítségével kis lépésekben, de folyamatosan fejlődik az ügyfél vállalkozásának vizuális megjelenítése és nem utolsó sorban kis részletekben lesznek offline és online marketing kiadásai ( ennek megfelelően több tőkéje, energiája  marad az üzlet üzemeltetésére). Az egységes letisztult formavilágú grafikai elemek különböző hordozókon profizmust sugall, így segít elnyerni a leendő ügyfelek érdeklődését.