Színvonalas és profi Influencer marketing ügynökség
A mega influencerek azok az emberek, akiknek számos követője van a közösségi hálójukon. Bár nincsenek rögzített szabályok a különböző típusú követők közötti határokra vonatkozóan, általános nézet, hogy a mega-influencereknek több mint 1 millió követője van legalább egy közösségi platformon.
Influencer marketing ügynökség elérhető a legszuperebb ajánlatokkal az innowa.hu-n így ha ön is influencer, akkor nézzen be hozzánk és nem fog csalódni szolgáltatásainkban. A makro-influencerek egy lépéssel lejjebb vannak a mega-influencerktól, és talán jobban hozzáférhetők influencer marketingesként. Makróinfluencernek tekintheti azokat az embereket, akiknek követői a 40.000 és 1 millió követő között vannak egy közösségi hálózaton. Ez a csoport általában kétféle emberből áll. Ők vagy B-osztályú hírességek, akik még nem jutottak el magasabb szintre, vagy sikeres online szakértők, akik jelentős követők számát hozták létre, mint a tipikus mikro-influencerek. Az utóbbi típusú makro-influencer valószínűleg hasznosabb az influencer-marketinggel foglalkozó cégek számára. A makró-influencerek általában magas rangúak, és kiválóan tudják felhívni a figyelmet.
Több makro-influencer van, mint mega-influencer, ezért könnyebbnek kell lennie egy márkának megtalálni a velük való együttműködésre hajlandó makro-influencert. Ők is nagyobb valószínűséggel szoktak márkákkal dolgozni, mint a mikro-influencerek, ami megkönnyíti a kommunikációt. Azonban óvatosnak kell lennie az ilyen szintű influencerekkel. Ez az a kategória, amely a legnagyobb valószínűséggel befolyásolja az influencer -csalást – néhányan csak a megvásárolt követőknek köszönhetően érték el pozíciójukat. A mikro-influencerek hétköznapi emberek, akik ismertté váltak bizonyos szakterületről szerzett ismereteikről. További részletekért és ajánlatainkért itt a helye nálunk az innowa.hu-n.