Növelje a konverziókat a megfelelő közönséggel

Érdekli a konverziók számának növelése? A piacszegmentálás hatékony módja ennek azáltal, hogy a megfelelő termékeket a megfelelő vevőszegmensekhez juttatja el a megfelelő piacon. A piaci szegmentáció előnyt biztosít a márkának a versenytársakkal szemben, mert megmutathatja ügyfeleinek, hogy megérti őket, és biztosítani tudja számukra, amire szükségük van.

A piaci szegmentáció a piac négy fő csoportba sorolása: demográfiai, földrajzi, viselkedési és pszichográfiai. Ha megérti a piaci szegmenseit, kihasználhatja ezt a célzást a stratégiáihoz (azaz termék, értékesítés és marketing). A nagy piaci szegmentációs stratégiával rendelkező vállalatok 10% -kal magasabb nyereséget élveztek, mint azok a vállalatok, amelyek szegmentálása 5 év alatt nem volt olyan hatékony. Demográfiai: Ez a legalapvetőbb módja a piac szegmentálásának, és gyakran az egyik szélesebb szegmentációs típusnak tekintik. Ide tartozik az életkor, nem, jövedelem, faj, családi állapot, családi méret, vallás, nemzetiség, iskolai végzettség, foglalkozás és társadalmi osztály. Például megcélozhatja a 18-34 éves, egyedülálló férfiakat, akik teljes munkaidőben dolgoznak, és 75 ezer dollárt keresnek egyetemi diplomával.

Földrajzi: A fogyasztók szegmentálása lakóhelyük alapján. Ide tartozik a város, az állam, az ország, a népsűrűség, a gazdasági helyzet, az irányítószám és a regionális éghajlat. Ne feledje, hogy költséges a fogyasztók globális célzása, miközben a figyelmükért versenyez. Gondolkozzon helyben és lassan terjeszkedjen. Például egy online ruházati kiskereskedő a meleg időben az ügyfeleket célozza meg különböző termékekkel. Viselkedés: A fogyasztók viselkedése a termékek és szolgáltatások iránt. Ezt befolyásolja a márkához való hozzáállásuk, a termékeik vagy szolgáltatásai használata, a márkával kapcsolatos ismereteik, a vásárlási vagy vásárlási hajlandóság, a márkához való hűségük és a vásárlási szokásaik.