Hogyan írjunk köszönetet a jó szolgáltatás nyújtó alkalmazottaknak?

Nem könnyű mutatvány a szolgáltatóiparban dolgozóknak, hogy egyszerre több ember problémájával zsonglőrködjenek. Tehát ha pozitív tapasztalatokkal rendelkezik, ne felejtsen el néhány kedves megjegyzést írni a minőségi szolgáltatásért.

Lehet, hogy üzleti ebéden vett részt az egyik kedvenc éttermében, és az alkalmazottak mindent megtettek, hogy gondoskodjanak Önről és ügyfeleiről. Lehet, hogy a pincér azonnal leültette, és időt szakított a napi ajánlatokkal kapcsolatos kérdések megválaszolására. A kiszolgáló mosolyogva közeledett az asztalához, meggyőződött arról, hogy a rendelése tökéletes volt. Emiatt viszont jól néz ki ügyfelei előtt. Vagy talán egy gyógyfürdőben töltötte a délutánt? A kozmetikus szebbé varázsolta az arcát, a masszázsterapeuta pedig minden egyes csomót megtalált az izmaiban. A látogatás után úgy érezte, képes mindent meghódítani. A jó szolgálat ezen cselekedetei pozitívan befolyásolják életünket, ezért el kell ismerni őket. Amellett, hogy köszönetet mond a szóban forgó alkalmazottnak, az is jó, ha tudatja felettesével, mennyire értékeli azt, amit Önért tettek. Ez nagy változást hozhat a személy következő állásértékelése során.

A jó szolgáltatás elismerése azt is elárulja a vállalkozásoknak, hogy ügyfeleik mit szeretnének. Egyes vezetők az ügyfelek megjegyzéseivel segítik az új alkalmazottak képzését, így az átgondolt köszönetnyilvánítás elkészítésére szánt idő valóban javíthatja a pártfogolt vállalkozásokat. Sok esetben célszerű köszönőlevelét a munkavállaló vezetőjének címezni; ne felejtse el aláírni a nevét. Szintén jó ötlet megadni elérhetőségeit arra az esetre, ha a címzett további kérdéseket szeretne feltenni. Mindig vigyen magával elegendő készpénzt a borravalóhoz. Sok szolgáltató alkalmazott borravalóra támaszkodik a megélhetés érdekében. És amikor jó szolgáltatást nyújtanak a szükségesnél, akkor egy kis pluszt kell kapniuk erőfeszítéseikért.