Dolgok, amelyeket a vállalatoknak 2021-ben be kell mutatniuk a leendő alkalmazottaknak
Azoknak a vállalatoknak, amelyek folyamatosan új tehetségeket akarnak felvenni csapataikba, nincs idejük vacakolni. Ahhoz, hogy a megfelelő típusú jelölteket vonzza az állásajánlatokra, a vállalatoknak előre kell szólniuk bizonyos dolgokról, amelyeket az álláskeresők egy cégben keresnek.
Ami a jó munkáltatói márkanevet illeti, vannak olyan állandó tényezők, amelyeket a vállalatoknak be kell tartaniuk, amikor a toborzási erőfeszítéseikre összpontosítanak, ideértve a küldetéssel, a vállalati kultúrával és az állásajánlatokkal kapcsolatos fizetési tartományokkal kapcsolatos előrelépést. A COVID-19 járvány azonban sok álláskereső prioritását megváltoztatta, és ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak kissé módosítaniuk kell az üzenetküldésüket. A távmunka megjelenése a COVID-19 járvány során kétségtelenül megváltoztatta a szakmai elvárásokat. A távmunka már nem csak véletlenszerű munkahelyi előny. Ez most olyasmi, amit a legtöbb álláskereső szinte elvár. Ezért a vállalatoknak nagyon előrelátónak kell lenniük a távmunka szabványaival kapcsolatban a munkáltatói márkaépítés során.
A FlexJobs nemrégiben végzett egy mélyreható felmérést a távmunkáról, és a felmérés meglepő megállapításai között szerepelt, hogy az emberek 58% -a azt mondja, hogy feltétlenül új munkát keresne, ha nem engednék, hogy a jelenlegi helyzetében távolról folytassa a munkát. Ez a statisztika nagyszerű betekintést enged az álláskeresők jelenlegi gondolkodásmódjába. Néhány ember számára a távmunka rugalmassága ugyanolyan fontos, mint a fizetés. Ha nem ismeri pontosan a távmunkára vonatkozó irányelveit, akkor valószínűleg az állásinterjú folyamata során felteszi ezeket a kérdéseket. Ha a házirendek még folyamatban vannak, mindenképpen legyen nyitott ezzel kapcsolatban, és ha vállalatának jó okai vannak arra, hogy ne engedélyezze a távmunkát, mindenképpen magyarázza el ezeket is.