Alkalmazottak felvétele és a nyitott műszakok betöltése

A műszakos dolgozók bevonzása nehéz feladat. Az órabérben dolgozók 17%-ának nincs állandó munkaideje, míg az alkalmazottak 29%-a azt mondja, hogy ritkán kap megbízható és következetes munkarendet. A műszakban dolgozók dolgozhatnak a rendszeresebb munkaidőben, de 56%-uk azt állítja, hogy egy hétre vagy kevesebbre előre megkapja a beosztást, míg az ütemezést végzők 68%-a azt állítja, hogy nehézséget okoz az olyan műszakok kijelölése, amelyek figyelembe veszik az alkalmazottak rendelkezésre állását, miközben továbbra is kielégítik a személyzeti igényeket.

Ezek nem csak ütemezési problémák. Az ütemezés megkönnyítéséhez elegendő alkalmazottra van szüksége. Az alkalmazottak vonzásához irigylésre méltó időbeosztásra van szükség a kiégés veszélye nélkül. Ezzel nem könnyű zsonglőrködni. Minél több műszakos dolgozója van, annál több időt tölt a szabad állások betöltésével. A munkaerő-felvétel a megfelelő felkészüléssel kezdődik, majd a megfelelő folyamat használatának ismeretében. Megmutatjuk, hogyan kell ezt megtenni, valamint figyelembe veszünk néhány különleges helyzetet, amelyek befolyásolhatják a felvételét.

Ne kezdjen interjút potenciális alkalmazottakkal anélkül, hogy a következő dolgokra készen állna: Állítson be egy EIN-t (Munkáltatói azonosító szám). Az EIN egy egyedi kilencjegyű szám, amely hasonló a társadalombiztosítási számhoz, de az Ön vállalkozása számára. Szüksége lesz rá bankszámlák nyitásához, adóbevalláshoz és vállalkozási engedély megszerzéséhez. Ha vállalkozása még nem alakult meg, jó ötlet a lehető leghamarabb megszerezni az EIN-t. Az IRS ingyenes EIN-t biztosít Önnek. Vannak olyan webhelyek, amelyek díjat számítanak fel, de ügyeljen arra, hogy ezt ingyenesen megteheti, ha közvetlenül az IRS-rel foglalkozik. Ha a könyvelőjének vagy más szolgáltatónak szeretne fizetni, az Önön múlik. Tegye rendbe az adózási dokumentumokat.