A legjobb módszerek a munkaerő-menedzsment fejlesztésére

Olyan érzése lehet manapság, mintha a normál munka fenekestül felfordult volna. Talán végre jobbra fordulnak a dolgok, különösen, ha figyelembe vesszük, hogy mit kér a mai munkaerő. Mindenki jobb egyensúlyt akar a munka és a magánélet között. Rugalmasságot szeretnének a munkabeosztásukban. Jobban akarják irányítani az életüket.

Ne feledje, ez az, amit a munkaerő akar. Ügyfelei elvárásai is megváltoztak. Mindkettő olyan lökést adott, amely a munkahelyi digitális átalakulásról szóló egyre növekvő beszélgetéshez vezetett. Egyszerűen, a digitális átalakulás megváltoztatja azt, ahogyan az Ön vállalkozása kölcsönhatásba lép mind az alkalmazottakkal, mind az ügyfelekkel a technológia segítségével. A cél a hatékonyság növelése a belső folyamatok beállításához digitális eszközökkel. A digitális átalakulásnak két alapvető arca van, az egyik az ügyfélé, a másik a munkavállalóé. Az ügyfélközpontú átalakulással a technológiát arra használják, hogy megváltoztassák az ügyfelek és az Ön vállalkozásai közötti interakciót. Online rendelés, tanácsadás, igény szerinti szolgáltatások, átvételi rendelések kezelése, testreszabás, időpont-kérés, fizetés, számlavezetés, készletkezelés, ügyfélszolgálat – szinte minden aktuális vásárlói elvárás átalakítható digitálissá.

Az alkalmazottak felé történő átalakulás során ugyanezt a technológiát alkalmazzák az alkalmazottak kommunikációjának és munkavégzésének megváltoztatására, valamint a különféle irányítási tevékenységek (például ütemezés) végrehajtására. Ez magában foglalja az órákat, az emberi erőforrásokat, az ütemezést, a kommunikációt, a dokumentumtárolást, a megfelelőségkezelést és még sok mást. A ma elérhető digitális eszközök hatékonyan felváltják a korábban alkalmazott manuális vagy redundáns gyakorlatokat. Az a tény, hogy az ilyen típusú eszközök elérhetőek, még nem elég értékesítési pont. Jelentős okokra van szüksége, hogy időt és pénzt áldozzon a változtatáshoz.